powered by social2s

Στη συζήτηση αυτή, θα εκφράσουμε την άποψή μας για συγκεκριμένες διατάξεις του νομοσχεδίου.
Λόγω του όγκου των διατάξεων και των θεμάτων, είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε μία επιλογή στις αναφορές μας και δεν είναι δυνατόν να εξαντλήσουμε τώρα το σχολιασμό όλων των διατάξεων. Θα σταθώ κυρίως, κα Υπουργέ, σε διατάξεις ως προς τις οποίες ευελπιστούμε στη θετική ανταπόκρισή σας.
Ξεκινάμε με το άρθρο 2, που προβλέπει δραστηριότητες στην Αγγλική γλώσσα στα Νηπιαγωγεία. Θέλουμε να τονίσουμε την αντίθεσή μας – ή έστω έντονη επιφύλαξη – σε αυτή τη ρύθμιση.
Από παιδαγωγική πλευρά, πιστεύω πως δεν υπάρχει αντίθετη άποψη ούτε αμφιβολία : Σε αυτή τη μικρή ηλικία, κάθε ενασχόληση με δεύτερη γλώσσα μόνο αρνητική επίδραση μπορεί να έχει, προκαλώντας αναίτια σύγχυση.


powered by social2s

powered by social2s

Βρισκόμαστε μπροστά σε ένα νομοσχέδιο που, αν δώσουμε βάση στον τίτλο του, θέλει να αναβαθμίσει το ελληνικό σχολείο.
Να ξεκινήσουμε από μια αναγκαία αρχική παραδοχή:
Η αντιμετώπιση των θεμάτων της Παιδείας καθορίζεται καταλυτικά από το περιεχόμενο που αποδίδει ο καθένας στην όλη εκπαιδευτική διαδικασία. Δηλαδή, ποιος είναι ο ρόλος που θέλουμε να έχει το ίδιο το σχολείο.
Μια στοιχειωδώς υπεύθυνη Πολιτεία λειτουργεί συνειδητά για την οργάνωση ενός συστήματος Παιδείας που θα εξασφαλίζει όλες τις αναγκαίες προϋποθέσεις για την ισορροπημένη και πλήρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού και των δεξιοτήτων του.


powered by social2s

powered by social2s

Σας ευχαριστώ πολύ, κύριε Πρόεδρε.

    Μια που ο κ. συνάδελφος αναφέρθηκε στο θέμα των laptop για τα σχολεία  και την απόφαση της κυρίας Υπουργού, θέλω να πω ότι πραγματικά χάρηκα ιδιαίτερα με την πρώτη της ανακοίνωση ότι θα προμηθεύσουν σε όλα τα παιδιά υπολογιστές, για να μπορούν να έχουν αυτήν την εκπαίδευση που αρμόζει να έχουνε λόγω της κατάστασης και λυπήθηκα ιδιαίτερα που την αναίρεσε τόσο γρήγορα. Ελπίζω ότι θα το ξανασκεφτούν στο Υπουργείο Παιδείας, γιατί το θέμα της εκπαίδευσης για τα παιδιά είναι σημαντικό και θα είναι άνισος ο αγώνας και κατά τη διαδικασία του «ταξιδιού τους» προς τις πανελλήνιες εξετάσεις, αλλά και σε αυτό καθαυτό το θέμα της εκπαίδευσης.


powered by social2s

powered by social2s

 Το σχολικό μάθημα δεν είναι ούτε ακαδημαϊκή διάλεξη, ούτε επιστημονική ανακοίνωση. Είναι μία δυναμική παιδαγωγική διαδικασία που συντελείται με την αλληλεπίδραση και συνεργασία του εκπαιδευτικού με το μαθητή και αφορά στον κάθε μαθητή χωριστά, αλλά και στο σύνολο της τάξης.

Είναι πάνω από όλα μια σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στον εκπαιδευτικό και τους μαθητές.

Αυτή τη σχέση εμπιστοσύνης δεν την διασφαλίζει η διάταξη για τη «σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση».


powered by social2s

powered by social2s

Δεν έχει προηγούμενο αυτό που είδαμε να γίνεται από Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας:

Αφού "κίνησαν θεούς και δαίμονες", έστειλαν αλλεπάλληλες εγκυκλίους στα σχολεία για προμήθεια εξοπλισμού (tablet, laptop, κλπ.) για τους μαθητές με σκοπό την εξυπηρέτηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευση, βγήκαν στα κανάλια και ανακοίνωσαν την τρομερή επιτυχία τους, απαίτησαν σε λιγότερο από μια ημέρα να δοθούν στοιχεία από τους δ/ντες των σχολείων -οι οποίοι πιεζόμενοι από την ασφυκτική διορία απευθύνθηκαν στους γονείς των μαθητών με όποιον πιθανό  και απίθανο τρόπο μπόρεσαν για να ανταποκριθούν-  ήρθαν στο τέλος, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΞΗΓΗΣΗ, με 2(!!!) διευκρινήσεις να αναιρέσουν όλα τα προηγούμενα! Απίστευτη ταλαιπωρία και αναστάτωση, απίστευτος πανικός, τελικά, για το τίποτα. 


powered by social2s

Δύσκολα θα μάθεις τις δράσεις μας από τα ΜΜΕ της λίστας Πέτσα